Do rzeczy: co robimy w następnym tygodniu do obejrzanego przez nas filmu?
Wpierw w zeszycie, każde dziecko indywidualnie rysuje swojego ulubionego bohatera z filmu. 1.Każde dziecko przedstawia później swój rysunek grupie - grupa ma zadanie odgadnąć imię bohatera. Autor rysunku zaś, uzasadnia za co lubi tę postać/dlaczego jest on/ona taka ważna?
2. Następnie dzieci dobierają się w pary - uzgadniają między sobą, która scena filmu była według nich najciekawsza - muszą zatem scenę z filmu odegrać przed pozostałymi dziećmi bez słów. Zadaniem grupy jest odgadnięcie ukazanej przez daną parę sceny.
3. Gra: Jak dobrze znam ten film?
Klasę dzielimy na dwie grupy. Obie grupy wymyślają do obejrzanego wspólnie filmu po trzy pytania dla swoich przeciwników. Każda grupa prezentuje swoje jedno pytanie i czeka na odpowiedź grupy przeciwnej. Jeśli zapytani udzielą prawidłowej odpowiedzi otrzymują punkt; jeśli odpowiedzą nieprawidłowo lub wcale, wtedy punkt otrzymuje grupa pytająca. Wygrywa grupa, która uzbiera więcej punktów :)
Miłej zabawy!
źródło: http://download.komputerswiat.pl/media/2015/221/1364853/2b673058-af9a-4e2a-a499-f1693aae7c5a.jpg
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz